Job 57 van 212


Report this listing

Solliciteren



Administratief Bediende bank en verzekeringen


Functie

Wil jij het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten?

Wil jij administratieve verwerking doen van verzekeringen?

Heb jij een oog voor detail?

Staat klantservice voor jou centraal?

Dan ben jij misschien wel de Administratief Bediende Bank en Verzekeringen waar onze klant in Hasselt naar op zoek is!

Hier zijn enkele verantwoordelijkheden die je als Administratief Bediende Bank en Verzekeringen kan verwachten:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die het kantoor binnenkomen of ons bellen.
  • Je hebt een bijzonder gevarieerd takenpakket, waarbij je verantwoordelijk bent voor verschillende aspecten van dagelijks bankieren.
  • Je helpt klanten verder met vragen over rekeningen, kaarten en online banking.
  • Je biedt ondersteuning aan je collega's door administratieve taken uit te voeren op het gebied van verzekeringen.
  • Je stelt polissen en bijvoegsels op en beantwoordt vragen van klanten over premieverzoeken.
  • Je zorgt voor een nauwgezette administratieve opvolging van dossiers en hebt daarbij oog voor detail.
  • Je centrale focus ligt op het bieden van uitstekende klantenservice.

Jouw profiel

Kun jij ons overtuigen van jouw kwaliteiten? Vink je de onderstaande kenmerken af? Aarzel dan niet om te solliciteren, want jij zou wel eens dé kandidaat kunnen zijn die we zoeken!

  • Je bent toegankelijk, behulpzaam en straalt vertrouwen uit.
  • Je kunt vlot communiceren met klanten, zowel in het Nederlands als in het Frans.
  • Je gaat discreet om met alle informatie die je krijgt.
  • Op administratief vlak excelleer je en zet je je in voor een optimale teamsfeer.
  • Je hebt minimaal een diploma professionele bachelor behaald en hebt één of meerdere relevante werkervaringen.
  • Je beschikt over een gezonde dosis probleemoplossend vermogen en kunt je inleven in de problematiek van de klant.
  • Bij voorkeur heb je een sterke affiniteit met de bancaire en/of verzekeringssector.

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Wij horen graag van je, contacteer Dries, Luwana of Maxine op het nummer 011 26 34 00 of mail jouw cv naar hasselt@unique.be

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is gespecialiseerd in bank en verzekeringen.


Bij een nieuwe uitdaging hoort een goed aanbod. What’s in it for you?

  • Je komt terecht in een bedrijf met weinig personeelsverloop.
  • Je ervaart een open en autonome cultuur.
  • Je krijgt oog voor een goede work-life balance.
  • Je kunt rekenen op een aantrekkelijk loon, gebaseerd op jouw kennis en ervaring, aangevuld met een mooi pakket extralegale voordelen.

Solliciteren

Unique Hasselt
+32 (0)11 26 34 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht